Jobbar för mkt?

Man inser att man jobbar för mkt när det enda man kan komma på att prata med folk om är...
Just det... Jobbet!
Jag insåg de för en liten stund sen...
Men tack och lov så börjar det synas på lönen!:)

Ååååååh! Jag vill till Gröna Lund!
Ska försöka hitta nån som vill dit med mig:)
Nackdelen är att när jag är ledig så jobbar dom flesta och när alla andra är lediga så jobbar jag..:S
Hmm.. Dilemma!

Senast tiden känns det som att jag knappt varit hemma...
Det har varit jobb och vänner i ett virrvarr!
Har knappt kolla på veckodagarna.. Haha!
Allt flyter ihop i minnet.

Men det känns bra. Jag trivs med mig själv och mitt liv nu.

Nej nu vet jag inte vad mer jag kan skriva så ni får sova gott!

XOXO

Åsikter

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0