Håller på och...

... kollat igenom gamla msn-konversationer och jag förstår verkligen inte...
Men men...

Hmm... Vad händer just nu?
Det händer massa men ja... svårt att sortera ihop allt till ett hyggligt blogg-inlägg...
Kan ju börja med ett jag tar upp gamla kontakter.
Så jag åt lunch med min bästa kompis från högstadiet för typ två eller tre veckor sen.
Igår bjöd jag med söta Bea, som jag brukade vara barnvakt åt för några år sen, till ösmo marknad.

Ösmo Marknad... Ett måste varje år:) Och nu börjar jag få ihop ett gäng med människor som vill dit.

Semesterplanerna håller på att formas också:)

Shit... SNAAAAART SEMESTER!!! Iallafall en vecka... Jag var ju så rolig att jag delade upp min semester på tre olika tillfällen... :)

En av dom roligaste sakerna är att pappa inte är helt främmande inför tanken att min lillebror kan vara hos mig en vecka iaf... Funderar på att ta med honom till Gröna Lund bland annat.

Shit va tiden går fort... Känns som att det va igår min lillebror va en liten bebis...

I torsdags hade jag nästan en heldag med Denise och hennes lilla söta dotter <3 SÅ SÖT!
Men jag väntar väldigt gärna med barn... Läääänge.

Det har hänt för mkt för att jag ska känna mig säker på att ge mig in i ett förhållande igen...
Men det konstiga är att när jag bestämmer mig för att vara singel så känns det som att folk nästan kastar sig över mig.
Men när jag kan tänka mig att ha ett förhållande händer inget. Dock har jag egentligen aldrig letat efter en kille.
Känt att varför ska jag leta när det faktiskt kan hända att jag träffar någon som det kan kännas rätt med?
Kärlek är inget man letar efter... Det är något som händer.

Hmm.. Det här blev ett lagom rörigt inlägg:)

Nej nu ska jag sova! God natt gott folk!

XOXO!

Åsikter

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0