Nytt år....

Det är ju nytt år!
Känns inte som de... Allt känns som vanligt.
Jobbar på som vanligt liksom. Är lika trött som vanligt. Känner mig lika ensam som vanligt....
Ett plus är att jag har någon speciell jag älskar!:) Min Erik .<3
Fast han misstror mig typ hela tiden... Känns jobbigt och det sårar.
Dom som VERKLIGEN känner mig  vet att jag har svårt att uttrycka känslor, vilket beror på min uppväxt och hela mitt liv som jag hitintills levt.
Just believe me when I say I love you.

Nyårsafton spenderades hos R och B.
E och M var även där.
Där serverades dricka av alla dess slag, men jag nöjde mig med en öl under hela kvällen, Och till det fick vi potatisgratäng och diverse köttbitar. Och som vanliga tillbehören: sallad, bearnaisesås, vitlökssmör och persiljesmör.
Det var riktigt gott.
Det enda som fattades var min älskling...
Sedan en kvar innan tolvslaget begav vi oss ut och jag visade R tjusningen med att smälla raketer.
Man får typ en adrenalinrush!
Jag har i alla år varit livrädd för fyrverkerier det har även R.
 Men jag lärde mig uppskatta dom för typ 3 år sen tror jag.:) Så jag förde vidare den kunskapen till R.
Men man märker hur dåliga folk är på att hantera fyrverkerier... Jag vet inte hur många fyrverkerier som exploderade på marken runt om oss, och dom flesta var inte vi skyldiga till...
Men men...
Nu är det la bara jobb som gäller...
Uppdaterar när jag har något jag känner för att skriva om.

God fortsättning förresten!

Smell ya later!

XOXO

Åsikter

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0