Newsflash!

Jag har nyss insett att ingen egentligen inte lyssnar... Det är bara jag som lyssnar och blir avbruten hela tiden.
Jag är trött på att aldrig få prata till punkt. Jag är trött på att aldrig få berätta något om vad som händer mig.
Alla säger att dom typ inte vet något om mig men det är inte undra på!
Lär er lyssna! För även jag kan ha något intressant att säga.
Men enda gången jag får tala till punkt är när jag säger något roligt.
Känns inte ens värt att säga något då....


Åsikter
Postat av: Katt

Jag lyssnar på dig, söta <3 Hoppas att du vet det.

2009-10-05 @ 01:57:20
URL: http://kattfanskap.blogg.se/
Postat av: najsbajs

jag kommer lyssna på dig om viktiga saker när jag mår bättre men lyssnar iaf på postetiva grejer och lättare saker just nu!! för finns här ändå även om jag inte kan lyssna på allt för tilfället!!

2009-10-19 @ 09:23:45

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0