The Final Destination 3D

Blev bjuden på middag och bio av R igår. Mycket trevligt!
Filmen blev som det står i rubriken... The Final Destination 3D.
Jag måste bara säga.. HELTOTROLIGTFUKKINGJÄVLAUNDERBAR!!!
Jag älskar den filmen!
Men jag kan ju säga att skräckfilmer är som komedier för mig.. Där dom flesta hoppar till och skriker sitter jag och fnissar.
Alla har väl sett dom föregående filmerna? Tänk dig samma koncept men i 3D!
Jag hade välbehags rysningar under praktiskt taget hela filmen.
Ja, jag vet... Jag är SKRUVAD. Men det gör mig nog bara till en mer intressant person^^ Haha!
 På vägen hem när jag kliver på tåget så ser jag en som jag och E kallar för "Den läskiga".
För att förklara så jobbar han där jag köpte min telefon... Och varje gång jag är där (inte inne där längre dock) eller går förbi så frågar han hur jag känner hans chef...
Saken blir ju inte direkt bättre heller av att han handlar där jag jobbar och även då passar på att fråga.
Han har även ett annat smeknamn och det är "Den irriterande jäveln".
Ni kanske förstår varför....^^

Sitter nu och kollar på America´s got talent samtidigt som jag skriver här..
Men det känns som att jag bör gå och lägga mig i min nyligen renbäddade säng!
Hoppas bara att katten inte bestämmer sig för att vakta sängen... :)
Jag har nämligen en filt i sängen som hon älskar. Hon tillochmed "mjölktrampar" på den, så som kattungar gör på kattmamman för att det ska komma mjölk. Vuxna katter kan göra så dels som en osäkerhets-gest eller för att dom finner det njutningsfullt.

Ah juste! Jag har inlett ett nytt försök med att sluta röka! Har börjat använda ingalatorn igen och så... Känns väl sådär... Känner mig som tråkigaste människan i världen. Abstinensen är så stark så jag orkar inte ens vara trevlig eller rolig för den delen. Får väl se när kunderna på jobbet börjar klaga...:P

Nej men nu MÅSTE jag sova! Inte komma på nå mer att skriva om nu!

God natt på er alla!

XOXO

Åsikter

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0