Ah juste!

För att komma tillbaka till mitt problem med mobiler... Jag har fått en annan mobil nu som än så länge fungerar som den ska!
Det enda som kanske inte är så bra med den är att batteriet suger stenhårt.. Men vad kan man förvänta sig av en Nokia?

Ligger just nu i soffan med datorn i knät och tittar på Heroes! Jag verkligen älskar den serien, men den är helsjuk!

En sammanfattning av förra veckan eftersom jag inte skrev nått blogg-inlägg..

Måndag
- Min semester började och jag umgicks med S hemma hos min mor där vi gjorde naglar på oss själva och det blev ganska misslyckat^^ Medverkade sedan litegrann på min mammas ljusparty men jag blev lite irriterad över en grej så jag åkte hem tidigt.

Tisdag
- Min födelsedag... Började med att jag åkte hem till E för att låna Aceton för att få bort dom otroligt hemska naglarna^^ Det hanns dock inte med utan fick stressa för att åkte till Trångsund och hämta Fanny som är en kattunge. Hon har inte haft en så bra start i livet då hon varit nära att dö några ggr av svält. Åkte från Trångsund till Farsta för att köpa en special-mat till Fanny på Farsta Djurklinik. Sedan åkte vi därifrån till E och tvingade i Fanny maten, för att sedan fixa så att två av E's grannar passade Fanny så att jag, E och S kunde gå ut och äta middag.. Det var ändå min födelsedag... Hämtade sedan Fanny och åkte hem och E sov över hos mig.

Onsdag
- Vaknade med Fanny liggandes vid min hals åkte sedan och lämnade henne hos mor och gosade med dom andra kattungarna ett tag.

Torsdag
- Vaknar.. Tar det lugnt... Åker sedan mot Trångsund då jag får ett samtal av min mor där hon berättar att hon va osäker på om hon tappat en honungsburk i huvudet på en av kattungarna och hon ville att jag skulle kolla honom när jag kom hem till henne, för hon var på jobbet, och sedan ringa henne.
Jag kommer hem till henne och kollar honom och konstaterar att han fått en hjärnskada. Ringer mamma och berättar och hon bryter ihop.
Sedan ringer jag S, som på en gång hör att nått är fel och tror att det är Fanny som är dålig.
Berättar för henne om Milton, som kattungen hette.
Jag kan ju även förklara att S hade tingat honom.
Ringer sedan E och då bröt jag ihop totalt så hon skyndar sig till Trångsund för att sedan hjälpa mig ringa till olika veterinärkliniker för att kolla tid och pris, för jag ville inte låta Milton lida för mycket i onödan och jag visste dessutom att det inte fanns nått man kunde göra för att han skulle bli bra igen.
Blev slutligen att åka till Farsta djurklinik.. E och S följde med. Väl där så skrevs det på papper och betalnings gjordes och vi blev visade till ett rum.
Dom hade släckt ner rummet och tänt några ljus, det va så fint trots att det va ett rum på en veterinärklinik.
Efter ett tag kom en veterinär in och konstaterade samma sak som jag hade gjort och han fick till slut sprutan...
Klockan 14.43 var han helt avslappnad och fridfull, och jag visste att han inte led längre.. R.I.P Milton..
Äter sedan med E på McDonalds och sedan köper vi kompisringar till varandra för att dagen inte ska vara allt för hemsk...

Fredag
- Kommer inte ihåg så mkt, men jag tror att jag återigen va hemma hos mamma och tog det lugnt och matade kattungarna. Kollade sedan på film med S på min dator. Va även på VÄRSTA fjortis-klubben på kvällen...

Lördag
- Va på nattbio med N och två av hennes vänner.

Söndag
- Tog det lugnt...

Aja... Tror det var allt! Har du läst ända hit? Haha... Fattar inte hur du orkar...

God natt!

XOXO

Åsikter

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0