Missförstånd...

Det är konstigt att ett litet missförstånd kan blåsas upp till nått så stort... Eller... Det beror ju på personen det handlar om. Att en människa kan få mig att känna mig så värdelös när allt jag gjort är att visa min kärlek, men bara fått massa negativt tillbaka... Tron på kärleken är mindra än aldrig någonsin förr och nu är frågan kommer jag någonsin våga tro på den igen? tveksamt efter allt som hänt den senaste tiden. Försök förstå mig någon gång?

Åsikter
Postat av: P

Hmm men vad är det för fel att bli sårad klart alla människor blir arga när dom är sårade:( sen beror det på vad man känner för varnadra kanske ?

2010-02-11 @ 20:27:29

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0