Ny dag.. Nytt liv...

Jag börjar känna känslan av frihet.
Känslan av att jag är bra precis som jag är.
Nu när jag inte har någon som varje dag trycker ner mig på något sätt och sedan säger att han gör det för att han älskar mig och att han skämtade...
Jag börjar se en ljusning.
Jag klarar mig själv. jag har gjort det länge och jag gör det fortfarande.
Jag har vänner som stöttar mig och som får mig att må bra, ni vet vilka ni är <3.

Jag funderar dessutom på att tatuera mig, vilket jag velat länge men inte riktigt haft råd då jag fått betala mobilräkning på 2500 varje månad och åka till uppsala för att försöka hålla en viss person på gott humör.
men nu är det slut på de.

Jag har även börjat lägga upp planer för sommaren...
Jag har begärt en vecka i början och slutet och två veckor i mitten och jag planerar att åka till pappa, släkten i göteborg och Cissi i Oslo. hur jag fördelar det vet jag inte än eftersom min semester inte är beviljad än.
Men jag känner mig positivt inställd..:)

Jag klarar mig alldeles utmärkt!:D

XOXO!

Åsikter
Postat av: Kattfanskap

Jippie! Superkul ifall du kom hit :D

2010-04-18 @ 18:20:40
URL: http://craftykatt.blogspot.com

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0