Suck....

Jag skulle ju ha hämtat ut min mobil idag.... Men så blev det inte... För tydligen så kan dom INGENTING!

Okay... Here's the story...
Jag skaffade en LG kc910 för ett tag sen... Han som sålde den till mig (butikschefen där) sa att den skulle vara jättebra... Till och med att den skulle vara mycket bättre än Sony Ericsson. Dock har jag ju egentligen aldrig blivit direkt besviken på Sony Ericsson och jag har haft endel mobiler med det märket....
Iallafall så väljer jag till slut LGn kommer hem med den, laddar upp den.. Allt som man ska göra, eller hur?
Det första som händer när jag startar upp skiten är att den hänger sig! Så jaaaaaaa den är ju så OTROLIGT mkt bättre än Sony Ericsson.... INTE!!
Sen har problemen med den mobilen bara blivit fler och fler...
Skickade inte den på service och fick tillbaka den med kommentaren:" Vi hittade inget fel, men vi uppdaterade den och hoppas på att den ska fungera nu."
Jahapp tänkte jag... Tar hem mobilen igen och kör samma procedur igen.
Nu hängde den sig inte.. Den startade om sig istället och samma problem kom fram igen plus lite mer!
Skickar in den igen...
Fick sms i typ torsdags om att den va klar och att jag kunde hämta ut den.
Men ärligt.. Man rusar inte för att hämta ut en skitmobil..
Dock så klappade min Sony Ericsson ihop i lördags när jag va på väg till jobbet (antagligen något elfel efter att den varit inne på service den med) så nu va jag så illa tvungen att hämta ut skit-LGn..
Gick dit igår och skulle hämta ut den...
Lämnar fram kvittot och han som jobbade kom tillbaka med en mobil i kartong varpå jag undrade varför för såvitt jag minns så hade jag inte lämnat in den i kartong..
Iallafall... Killen som jobbade blev osäker på hur han skulle göra och bad mig komma tillbaka idag för att prata med chefen (som jag dessutom dejtat) så skulle det ordna sig! Ja jo tjena tänkte jag....
Kom dit idag... Då visar det sig att chefen är på semester men det hade dom GLÖMT bort. SERIÖST?!
Men det visade sig att mobilen blivit krediterad av LG och jag skulle få en ny. Men jag vill inte ha en sådan mobil längre för det kommer bli samma fel..
Och jag vet att jag kan få en mobil av annat märke och modell...
Men tror du/ni att det gick?
NEJ! För dom visste inte hur man gjorde... Vilka okompetenta j-vla idioter!!!
Jag gick därifrån återigen utan mobil och återigen så otroligt förbannad så jag vet inte vad jag ska göra....

Sensmoral
Folk är och kommer ALLTID vara idioter. Och detja aldrig en butikschef för servicen blir usel om det inte funkar!

God kväll gott folk!

Xoxo

Åsikter

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0