Jaja

Nu sitter jag här och roar mig med att titta på barnprogram på barnkanalen...
Rätt underhållande faktiskt^^

Dagen började med ett samtal som väckte mig... Jobbet ville att jag skulle komma in och jobba!
Men då jag blir på riktigt dåligt humör när jag blir väckt av att mobilen ringer så blev det nej... och jag va dessutom tvungen att säga nej flera gånger!
Dock har jag dessutom planer för dagen som jag alltid har på mina definitivt lediga måndagar.
Dagens planer är:

1. Diska
2. Städa
3. Hämta ut min mobil
4. Rensa ut min garderob för att ge plats åt en till persons kläder(förstår inte hur det ska gå)

Och det känns som att det kommer ta hela dagen...:(

Men nu sitter jag här med mitt glas kaffe och en cigg. Då känns det som att livet är rätt för en stund iallafall.

Pratade med en jag dejtade förut på msn igår.
Den obligatoriska frågan från killar till mig verkar vara "Hur går det med kärleken då?".
varpå jag inte kan låta bli att svara att kärlek inte existerar utan bara är ett påhitt av oss människor för att göra fortplantningen lite finare!^^
Haha! Dock fick jag frågan om jag nöjde mig med mindre då...
Varpå svaret blev "Jag nöjer mig inte med något annat än kärlek".

Men man kan ju fråga sig.. Vad är kärlek egentligen?
Är det så att det är en känsla eller om det är en rad olika kemiska händelser i kroppen som reagerar på en annan människar kemiska händelser i kroppen?
När man väl upplever kärlek så är det helt underbart iallafall så..
Jag har svårt för att förstå hur folk kan nöja sig med mindre?
Man hör folk som går från mäniska till människa och gör, du vet vad, helt utan känslor utan bara det kroppsliga.
Jag stämplar ingen, helt ärligt! Men jag förstår det inte.
Är inte känslor värt mer än njutning?
Eller är njutning värt allt och ingenting?

Jaja... Känns som att jag bara svamlar så det är nog bäst att avrunda detta inlägg!
Ha en trevlig dag!

Xoxo


Åsikter

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0