Idag....

Idag har det faktiskt varit en rätt okay dag känner jag nu när jag ligger här i soffan och väntar på att Heroes ska börja.

Dagen började mellan 5 och 6 på morgonen med att min mor ringde och berättade att en av kattungarna började bli hängig... Jag, nyvaken och dan, visste ju självklart inte vad jag skulle göra så det blev till att halvt somna om.
Vaknade igen vid 8 av att jobbet ringde. Hade precis börjat visualisera hur min dag skulle te sig men det blev bara till att sluta med de och dra sig upp ur sängen och åka till jobbet.

Väl på jobbet var det bara att sätta sig i kassan och höra samma kunder säga samma saker som dom säger varje dag. Det mest irriterande man kan höra är: "Ska du öppna kassan?", när man precis satt sig i kassan och tagit bort skylten.. Då har man bara lust att sätta upp skylten igen och gå därifrånutan ett ord.
Men men...
Bestämde iallafall med min jobbarkompis som även råkar vara en av mina bästa kompisar att vi skulle åka och kolla på min mammas kattungar efter jobbet. Wie! Verkligen saknat att umgås med henne, sen hon flyttade till mitt ute i ingenstans typ...
När vi slutade var det en till kompis som följde med tillslut:) Även hon en underbar människa. (Tack för att ni finns!)

Så vi spenderade typ 5 timmar med att gosa med kattungar! Och även diskutera en kryssning som jag försöker få med så många som möjligt på. Hoppas verkligen det blir lyckat och att folk kommer ha det som ett bra minne...

Men jag har även insett att jag saknar en person... Trots hur allt blev och trots alla förolämpningar jag fått utstå... Vi hade kul när vi kom överens...:) Vi förstod varandra större delen av tiden...
 Men men... Nu ska jag vika tvätt tills Heroes börjar!

Ha en trevlig kväll!

Xoxo

Åsikter

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0