I remember now...

Nu kommer jag ihåg varför jag gjorde slut med A sista gången för några år sen...
Vi har inget gemensamt förutom det förflutna. Vi har typ ingenting att prata om och dessutom pratar han om sitt ex hela tiden.

Jag erbjöd honom att bo här för ett tag sen för att han inte hade nånstans att bo.
Men som det känns nu så skulle det kännas som om jag släpte in en främling i mitt hem och min tillvaro.
Även om jag inte trivs här så är det mitt hem.

Han sov här i natt.. Vi låg med ryggarna vända mot varandre och med typ en decimeter emellan...
Det bådar ju gott! Han som dessutom har pratat en väldans massa om närhet den senaste tiden. Haha...
Ja jo...

Men det finns några fler orsaker till att jag gjorde slut som är lite värre..

Have a nice day!

XOXO

Åsikter

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0