F*ck you right back!

Jag läste en gammal bekants blogg och märkte att hon återigen svartmålar OCH smutskastar mig i ett inlägg...
För det första påstår hon att jag utnyttjade henne för pengar, men nu råkar det vara så att hon har fått tillbaka allt plus lite till. Plus att hon fick hyra för en hel månad och jag bodde typ bara där en vecka av den månaden jag betalt för.

Dessutom så känns det inte rättvist att jag skulle stå ut med hennes dåliga humör men att jag inte fick vara på dåligt humör...

Jag drog för att jag tillslut inte stod ut. Jag försökte förklara men fick bara massa förolämpningar tillbaka.
Nu konstaterar hon att jag inte hört av mig till henne på över ett år.. NEHÄ! Skulle du höra av dig till någon som förolämpat dig ganska grovt? Haha.. Inte jag iallafall...

Nu har jag dessutom ett mer socialt liv än vad jag hade då.. Mina andra vänner tröttnade tillslut på att höra av sig för att hon hela tiden umgicks med mig och dom kände sig utanför och kände att dom störde... Det kändes som att det inte fanns plats för någon annan.

Droppen kom när jag åkte till min pappa över en helg på MIN semester och hon blev sur över det. Jag hade inte träffat min pappa och min lillebror på ett år och hon hade fått för sig att man inte kunde lämna kattungarna ensamma några timmar per dag.. Kattmamman tar väl hand om sina ungar.. Det är inte vi människor som ska ta hand om dom för då förskjuter kattmamman sina ungar.. Right?

Aja... Nu har jag fått ut en del från mitt huvud iallafall....

God natt!

XOXO

Åsikter

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0