Wow....

Jag känner mig typ halvt dö då jag ligger här och halvglor på faddergalan...
Har varit en rätt lugn helg iallafall!
I lördags jobbade jag och sedan åkte jag till Uppsala och umgicks med en riktigt mysig person!:)
Det var så pass mysigt att jag stannade kvar där till idag(måndag) på förmiddagen.
Söndagen bestod av film och sedan OTROLIGA fyrverkerier som dom tydligen har årligen i Uppsala.
Jag har aldrig varit med om så mäktiga fyrverkerier. Helt... jag är fortfarande mållös!
Ni som sett stockholms stads fyrverkerier på nyårsafton.... Det var inget emot dom fyrverkerierna jag såg igår.
Jag blev tillochmed tårögd för att jag blev så överväldigad. (Känns som att jag stämplar mig själv som pyroman men så är inte fallet)
Det var något så fenomenalt vackert.
Så gissa var jag planerar att vara på nyårsafton?;)

Saknar....

Sov gott!

XOXO

Åsikter
Postat av: Kattfan

Låter urmysigt, babe <3

2009-12-01 @ 20:50:19
URL: http://kattfanskap.blogg.se/
Postat av: Pudeln

hehe va kul att du hade mysigt ;)

2009-12-02 @ 08:41:40

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0