Jaja....

Jag vet att jag inte har uppdaterat här på ett tag...
Men jag har helt enkelt inte känt någon motivation.
Så, snabb genomgång av vad jag gjort.
Jobbat... Jobbat jobbat... Varit på Bio och även sett Björn Rosenström live...:P
Och jag var på en julkonsert igår dessutom.
Jag som verkligen ääälskar julen. NOT!
Det är illa när höjdpunkten på kvällen är när man garvar åt Mark Levengods dåliga skämt.
Men men...

Just nu sitter jag i mammas soffa och kollar på 2½ män med min mor och hennes kusin.
Lagom att göra när man känner sig helt död.
Idag har mitt tålamod varit lika med noll och nittio procent av kunderna på jobbet har varit dumma i huvudet.
MORR! Förstår inte varför folk ska vara så otroligt trögtänkta!

Jag uppdaterar mer om 10år;)

Tjing!

XOXO

Åsikter

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0