Nytt år Nya möjligheter?

Jahopp... Sluta la röka då...
Men om jag ska sluta röka kan jag lika gärna banta oxå.
Men kanske inte ska säga vilken min målvikt är.
Dom gånger jag sagt de till nån har jag fått feta utskällningen..:S

Men min "diet" ser ut ungefär så här:
Frukost
Modifast Choklad shake
Kaffe

Lunch
Modifast Choklad shake
Kaffe
En frukt eller knäckebröd

Middag
Modifast Choklad shake
Kaffe


Tror ni det kommer funka?:)
Jag tror att det kommer göra det för kroppen får i sig mer regelbundet, och dom som känner mig vet att jag oftast bara äter en gång om dagen.

Sen när snön och isen försvinner ska jag försöka hinna med åtminstone tre till fyra långpromenader med enkla övningar i veckan.

Smell ya'll later!

XOXO

Åsikter
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag! :)

2010-01-05 @ 12:44:01
URL: http://mjackson.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0