Ensamhet...

Känner mig riktigt ensam just nu.
Känner mig nere och gråtfärdig... Vet dock inte varför.

Jaja... Att sluta röka går väl ok, mår inte bra av de men jag klarar det än så länge.
Dieten går la ok oxå med tanke på att jag började med den idag.
Så idag har jag fått i mig 2 koppar kaffe, 3 diet-shakes och en knäckebröds macka.
Nu så ska jag även ta mig en kopp kaffe.
Vem vet jag kanske blir så smal som jag vill... Jag hoppas iallafall.:)
Om bara snön och isen kunde försvinna så jag kunde gå ut och jogga oxå skulle det kännas lite bättre, men jag kan visserligen träna på gym med morsan tills snön är borta.
Men jag föredrar att träna själv, jogga själv.

Jag har tydligen blivit en förebild oxå! En arbetskamrats mamma tyckte att jag är cool som slutar röka så om jag lyckas så tänker hon sluta hon med. Som hon sa: "Kan du så kan jag".
Kändes bättre efter att ha pratat med henne. Hon är den första som verkligen uppmuntrar mig och stöttar mig i mitt beslut att sluta röka.

Funderar på om jag ska till min mor imorgon efter jobbet så kan hon hjäpa mig ta en före-bild på mig så får man se om det blir någon skillnad till sommaren:) Och ja, jag ska ladda upp före-bilden.

I övrigt är jag imponerad av mig själv... Jag lyckades sitta i kassan 4 timmar non-stop utan att vilja slita huvudet av nån. Eloge till mig själv!
Jag har temprament och det visar sig mest när jag försöker sluta röka.
Sen att jag inte har så mkt till övers för männskligheten i det stora hela gör ju inte saken bättre.
Jag önskar att alla kunde lära sig att tänka efter mer, men det kommer nog inte hända..:)

Nej nu är det kaffe som gäller!

See ya later aligator!

XOXO


Åsikter
Postat av: Kattfan

Du äger Emily! JAg vet att du kan lyckas med vad som helst bara du ger dig fan på det <3

2010-01-06 @ 21:08:36
URL: http://kattfanskap.blogg.se/
Postat av: susan

Wow... läste din blogg nu idag... tusen tack för de fina orden om mig som vanlig mamma till Evelina...

kramis

2010-02-12 @ 08:34:14

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0