Hmmm...

När man inser att man känner mer för en person än vad den personen känner för en själv, så känns det mindre bra... Tydligen så funkar ingenting för mig... Jag har upplevt kärlek vid första ögonkastet... Funkade inte Jag har dejtat för att lära känna personen innan jag tillåter mig att känna nått... Funkade inte Jag har dejtat någon som inte alls är som dom jag dejtat tidigare.. Funkar tydligen inte de heller... Jag har gått från förtjust till kär, medans han verkar gå från förtjust till ointresserad.. Varför går allt alltid fel? Jag är inte desperat, jag trivs själv... Men när man hittar en person man trivs med så trivs man mindre med att vara själv... Vad ska jag göra?

Åsikter

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0