Reflektioner...

Jag har tänk på en sak...
Är verkligen killar värda alla känslor? Alla tankar? All tid?
Just nu känns det verkligen inte de.
Har tänkt igenom det förgågna och det har känts värt för stunden, men nu i efterhand så undrar jag vad jag verkligen tänkte...
Allt man fått utstå både under förhållandet och även efter..

Jag har varit sambo. Men det funkade då inte så bra eftersom han var sjukligt svartsjuk.
När jag väl fick hjälp att ta mig därifrån så hotade han bland annat mina släktingar som hjälpte mig, efter det skulle han bränna ner mitt hus.. Och efter det så skulle han bryta sig in här mitt i natten så jag va tvungen att ringa polisen.

Hur kommer det sig att sådant händer? Jag är inte den typ av person som är otrogen utan jag är snarare löjligt trogen till minsta lilla. Kollar inte ens på någon annan när jag är tillsammans med nån.
Är det så att jag drar den sortens killar till mig?
Om så är fallet så vettefan om jag verkligen orkar mer...

Jag har mig själv, vilket räcker gott och väl. Men jag har även mina vänner, ni vet vilka ni är!
Så det känns som om jag borde ha mitt på det torra.
Behöver inte skaffa barn för det gör alla andra runt omkring tillräckligt så snart kommer jorden vara överbefolkad om den nu inte redan är det.^^
Haha... Nu börjar det nog bli lite för utspejsat..
Men okay, jag erkänner att jag faktiskt någon dag vill ha barn. Jag är ju trots allt kvinna så även jag har den där inbyggda "biologiska klockan".
Men inte nu... Inte på ganska länge.

Men men... Sleep tight!

XOXO

Åsikter
Postat av: Katt

Älskade fina, dags att uppdatera bloggen igen <3

2009-11-11 @ 01:54:55
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0