Kommentarer...

Helt ärligt.. Jag förstår inte varför folk inte kan stå för dom kommentarer som dom skriver.. Hade fått en kommentar som var då självklart anonym.. Men jag har mina aningar på vem det kan vara och man tycker ju att han borde släppt taget vid det här laget... Tönt...
Aja... Skitsamma! Men stå för det ni skriver.

Veckan som har gått har varit relativt lugn och behaglig.
Kom tillbaka till jobbet efter semestern vilket va rätt skönt även om det är skönt med semester.
Var även hos D i Märsta för att kolla hur hon bor där och så pratade vi en massa. Dock hade hon missat att hon skulle på ultraljud den dagen...  Hoppas det löser sig iallafall.

Har även kollat till kattungarna och dom mår bra och växer så det knakar.:)

Annars har jag bara jobbat och tagit det lugnt.
Nästa vecka blir det ännu mer jobb plus att jag och D ska kolla på lite baby-grejer så hon har sitt på det torra så att säga. Jag har själv ingen erfarenhet men jag försöker hjälpa så gott jag kan.
Nu ska jag gå och lägga mig innan min mensvärk blir ännu värre än vad den är nu...:S

God natt gott folk!

XOXO

Åsikter

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0